Jaka rama na 192cm wzostu?

Dużo skoku, najczęściej full i całkowita wolność w wyborze własnych ścieżek. Oraz dh - Cieżki i pancerny sprzet, poteżne amortyzatory i dampery, jeden cel: zjechać jak najszybciej na dół.

Jaka rama na 192cm wzostu?

Postprzez Slepy » 27.03.2009, 23:32

Witam

Poszukuje ciekawych propozycji fr w zakresie cenowym do 1500 zł. Styl jazdy umiarkowany i dlatego zależy mi na tym, aby rower pasował do mojego ww. wzrostu, a co za tym idzie, aby maksymalnie wykorzystać obrót korby. Zastanawiam się na Krossem ds 1 lub Panic jednak nie wiem czy nie będą to rowery za małe. Zdaje sobie sprawę, że nie zostały one zaprojektowane do pokonywania setek kilometrów i że sporo ważą jednak jest to najlepsze wyjście uwzględniając styl mojej jazdy (boje się, że rower crossowy zniszczę na pierwszym lepszym krawężniku, a poza tym przesiadam się na z roweru fr i trudno będzie mi zmienić nawyki). Biorę też pod uwagę kupno używki. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam!
Slepy
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12.03.2007, 18:48

Postprzez Slepy » 29.03.2009, 14:54

Interesuje mnie głównie nowy rower z dobrą ramą (odpowiednią na mój wzrost) pod rozbudowę. Jakieś propozycje?
Slepy
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12.03.2007, 18:48

Postprzez sowalski » 29.03.2009, 15:18

Ja mam do sprzedania nową bardzo wytrzymałą ramą MERIDA UMF http://www.allegro.pl/item597107675_nowa_rama_merida_umf_dirt_fun_nie_trek_kros_scot.html wystawiłem ją na licytacje od 130 zł normalnie chodzi chodzi po 300. cieszy się dobrymi opiniami wśród bikerów a w szczególności za wytrzymłość i dobry stosunek cena/jakość. Jesli chcesz ja i forum możemy pomuc ci dobrać części do twojego :mtb:
sowalski
Nowicjusz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 24.01.2009, 16:59
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Slepy » 29.03.2009, 21:02

Nie wiem, czy z takim budżetem to się opyla brać za składanie. Lepiej kupić całość a potem gorsze wymienić. A może się mylę?

PS. A poza tym nie wiem czy 16" to nie za mało...
Slepy
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12.03.2007, 18:48

Postprzez sowalski » 29.03.2009, 21:59

Slepy rower z każdym budżetem opłaca się składać :mrgreen: bo wybierzesz sobie części jakie chcesz a jak póżniej zmieniasz części to przy okazji chcesz zmienić następną i tak kupisz nowy rower (wiem z własnego przykładu). Co do rozmiaru to jest standardowy dla tych rowerów tak jest ze wszystkimi rowerami do dirtu, streetu itp.
sowalski
Nowicjusz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 24.01.2009, 16:59
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Freeq » 29.03.2009, 22:03

sowalski no niestety nie, bo dajmy na to, że składasz rower za 2 tys. zł. Nawet przy zniżkach w znajomym sklepie nie osiągniesz takich cen za części jakie otrzymuje producent, który bierze przecież wszystko hurtowo i cena również jest hurtowa. Przy składaniu za te 2 tys. zł to na pewno jak będziesz sam składał to wyniesie parę stówek więcej.
Nie wierzysz, to weź specyfikację jakiegoś roweru w okolicach tych 2 tys. i policz ile byś musiał zapłacić jeśli każdą część kupowałbyś osobno. Tylko nie zapominaj o linkach, pancerzach, suporcie, sterach itd.
Kask na skroń i głowę chroń !
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Avatar użytkownika
Freeq
Pisze zamiast jeździć
 
Posty: 1531
Dołączył(a): 22.01.2008, 16:30
Lokalizacja: Łomża

Postprzez Author » 29.03.2009, 23:45

Zgadzam się z Freeq, zanim kupiłem dziewczynie rower, policzyłem czy taniej nie byłoby właśnie samemu złożyć bardzo podobny rower, oczywiście że wyszło dużo drożej nawet nie licząc kosztów złożenia, Porównywałem Treka 4300 WSD a złożenie identycznego roweru np na ramie Accenta, zawsze wychodziło więcej kasy za wcale nie lepszy sprzęt.
Ale już mając większy budżet opłaca się składać, gdybym kupił Treka 8500 zapłaciłbym ok 8 tysiaków, sam na takiej ramie i nawet lepszym osprzęcie złożyłem taki rower za +- 5500zł jedyna ważna różnica na niekorzyść to zamiast Foxa F100RL mam RS Recon SL, reszta osprzętu lepsza.
RS Recon, Mavic CrossRide, XTR, Bontrager, Marathon Supreme
Avatar użytkownika
Author
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 586
Dołączył(a): 26.05.2008, 09:45
Lokalizacja: Poznań
Rower: Trek 8500 XTR

Postprzez sowalski » 30.03.2009, 13:59

w tym co mówicie jest dużo racji ale ,,POLAK POTRAFI" te same części mimo słabej złotówki mozna kupić na ebay za mniej i wysłać jednym transportem a pozatym jak chłopak ma później zmieniać części to i tak wyjdzie go to drożej :-D Trza przemyśleć wszystkie warianty :-D
sowalski
Nowicjusz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 24.01.2009, 16:59
Lokalizacja: Legnica

Postprzez homerqwe » 31.03.2009, 08:36

no więc tak moim zdaniem najważniejsze sa koła i rama gdyz tam przeciażenia sa największe
za małe pieniądze polecam Ci ramy cruza a szczególnie bullit mam takową i ramka jest super jest jeszcze wariant firmy yeti rzadka firma ale ramki naprawdę super mam namiar na kolesia co handluje ramami z krakowa jak chcesz to się odezwij na gg podam więcej szczegółów a koła tutaj raczej stawiałbym na wypróbowaną markę tanie a mocne SUN RIMS
Avatar użytkownika
homerqwe
Nowicjusz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10.02.2009, 17:57
Lokalizacja: Opole Lubelskie

Postprzez homerqwe » 31.03.2009, 08:43

acha tutaj masz ramkę Yeti asx kolo chce za nią 1300 rama ma dodatkowe mocowanie na dumper dzięki temu będzie ona pracowała lepiej niż niejeden czterozawias

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b79 ... 3dea9.html
Avatar użytkownika
homerqwe
Nowicjusz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 10.02.2009, 17:57
Lokalizacja: Opole Lubelskie

Postprzez sowalski » 31.03.2009, 17:45

homerqwe napisał(a):acha tutaj masz ramkę Yeti asx kolo chce za nią 1300 rama ma dodatkowe mocowanie na dumper dzięki temu będzie ona pracowała lepiej niż niejeden czterozawias

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b79 ... 3dea9.html


A czytałeś pierwszy post? Do wydania ma 1500 na cały rower :-P więc sorry ale za 200zł reszt roweru kola amor damper szteca przerzutki i wiele wiele innych nie kupisz.
sowalski
Nowicjusz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 24.01.2009, 16:59
Lokalizacja: Legnica


Powrót do FR / Enduro / DH

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron